5 Eylül 2012 Çarşamba

StarCoins Kombileri :)

Merhabaa :) uzun zamandır yoktum şimdi tekrar varım :D
Sizler için sc kombinleri paylaşıyorum :) :) :) 
Bütçeye göre;
Ucuzdan Pahalıya doğru sıraladım :) 

Sizin için bu kadar uğraşıyoruz lütfen siz de biraz yorum yapın :/

Haa şey bide kombin paylaşırken tarzınızı bilmediğimiz için paylaştığımız kombinleri beğenmeyebilirsiniz,ama ziyaretçi defterime veya mesaj yoluyla tarzınızı yazarsanız ben de ona göre kombinler paylaşabilirim :) Ulaşın Bana :) Biliyorsunuz kullanıcı adım Ninandian :))

Başlıyoruuuuz ;)













Bu gelinlik kombinini de arada bi Stardollda evlenenler oluyo, onlar için paylaştım :D
Ayakkabılar görünmüyor,onun için Basics mağazasından beyaz ayakkabılar alıp onları da giyebilirsiniz ;)



Şimdilik bu kadar buldum :) Beğendiklerinizi kullanırsınız :) Lütfen bu yayını sevdiğinizi gösterin,yorum yapın,beğenin :) Biz de daha çok kombin paylaşalım :) Tüm blog takipçilerini ayrı ayrı seviyorum :) Öptüm hepiniziiii :) Muahh ♥



Ninandian



6 yorum:

  1. aa bak şimdi ya ofevlenmeseydim en alttaki giysileri alırdım ama evlendim maalesef beni ziyaret edin lucy_hatice

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keşke daha önce paylaşsaydık :( Hemen ziyaret edicem.

      Sil
  2. seni ve tarznı gerçekten çok beğendim hilelr için saol ama gelinlik ve baş tülünü nerden aldınn beni ziyaret edin -beraaaaay

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ninandian diilim ama teşekkür ediym yinede onun adına (: Voile'nin son katlarında bulunan Bridal mağazasından tatlım (:

      Sil