27 Ağustos 2012 Pazartesi

Eda.stardoll yeni yarışma


                                                         

    YARIŞMA SÖYLE ARKADAŞLAR


Sonbahar yaklaşırken daha kışkırtıcı daha güzel ve çekici bir stilim olsun istiyorum...Bana yardım eder misin???
Yapman gereken şey Eda.Stardoll'ün güzellik salonuna giderek Eda.Stardoll'ü çekici bir hale getirmek...( unutma Eda.stardoll sarışın olmayı seviyor ama saç modelini tabii ki seçebilirsin...)Daha sonra remini çekip bize yollayacaksın.
 Eda'nın sahip olduğu saçları kullanabilirsin ancak yüzünü,burnunu,agzını,gozlerini,ten rengini kısaca şu anda varolan görüntü özelliklerinin hiçbirisini değiştirmek YOK!!! bunu yapanlar yarışmadan DİSKALİFİYEedileceklerdir.
En iyi makyaj ve saç seçimi Eda.Stardoll'ün yeni görünümü olacak ve o kişiye Eda.Stardoll için tam 5 kombin hazırlama firsatı verilecektir...
Yanisadece yuzunu değil kıyafetlerini de sen seçmiş olacaksın...
Eda.Stardoll'ün yeni STILISTI olmaya hazır mısın???
Yarışmalar&Olaylar sayfasında :)


BEN KATILDIM SİZ :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder