27 Ağustos 2012 Pazartesi

En Güzel Yaz Düğünü




BEN HEP Bİ KIR DÜĞÜNÜ HAYAL EDERDİM MASRAFLI Bİ DÜĞÜN ÇÜNKÜ İNSAN HAYATTA BİR KERE EVLENİR DİMİ :)
                                            
                                                                      Yarışma Şöyle

Her nekdar düğün bize çooook uzak bir konsep olsa da; malum geleneklerimizde var: HER GENÇ KIZIN RÜYASI ZETİNA DİKİŞ MAKİNASI demiş atalarımız....
Şimdi biz de gençler olarak bu konudaki hayal gücümüzü ve zevkimizi sergilemeliyiz diye düşündüm...
Veeee işte sana fırsat: Diyelim k,i bir DÜĞÜN TASARIMCISI'sın...
Nasıl bir salon dekore ederdin? İç salon mu, havuz kenarı mı yoksa kırbahçesi konsepti mi favorin olurdu?
İşte sana fırsat...Dekorasyondaki yeteneğini göster...
Şimdi süit odalarından birisini bir düğün konseptine bürü...Bu noktada hayal gücün ve StarDesign Interior sana yardımcı olacaktır...
Düğün gelin ve damatsı olmaz diyenlerdensen tabii ki kendini gelin ya da damat yaparak bu konsepte yerleştirebilir ve hayalindeki gelinliği ya da damatlığı da bu işe dahil edebilirsin...
Gelelim ödülümüze....
Seçilecek muhteşem 3 düğün konsepti 100'er Stardollar ile ödüllendirilecektir...
Haydi genç tasarımcılar iş başına...
muhteşem bir düğün nasıl tasarlanırmış herkes görsün...
Yarışma sayfasına gitmek için Spot ışığı > Yarışmalar &Olaylar

BEN YİNE KATILDIM SİZ BEN KIR DÜĞÜNÜ YAPTIM :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder