13 Temmuz 2012 Cuma

Dedemgerma ile Röportaj


Bugünde sizin için Stardoll'un başarılı üyelerinden Dedemgerma ile röportaj yaptım :)
Umarım beğenirsiniz.

Gerçek Hayat:

Ben: Adın ?
Dedemgerma: Adım diren :)

Ben: Kaç Yaşındasın ?
Dedemgerma: 15 yaşındayıım :D

Ben: En Sevdiğin Renk Nedir ?
Dedemgerma: En sevdiğim renk mor.

Ben: Stilini nasıl tanımlarsın ?
Dedemgerma: Belli bi stilim yok *-*

Ben: En Sevdiğin Ünlü Tasarımcı ya da Marka Nedir ?
Dedemgerma: En sevdiğim marka Elie Saab.

Ben: En Sevdiğin Ders Ne (yada neydi) ?
Dedemgerma: En sevdiğim ders edebiyat.

Stardoll:

Ben: Stardoll'u ne zamandan beri oynuyorsun ve Stardoll'la nasıl tanıştın ?
Dedemgerma: Stardolu 2007 de bebek giydirmece oyunu ararken buldum 2008 de üye oldum :)
Ben: Stardoll'da en beğendiğin marka hangisi ?
Dedemgerma: Biozu ve Le.
Ben: Stardoll'da tarzını ve suitini en beğendiğin kişi kim ?
Dedemgerma: b.acuner çok hoşuma gidiyor kombinleri ve suiti çok güzel :)

Ben: Perilice2 mi Ceren.gk mi ?
Dedemgerma: perilice2

Ben: Bazen Catwalk'ta çok basit giyinmiş kişilerde derece yapabiliyor. Bunun hakkında ne düşünüyorsun ? 
Sence hile mi yapıyorlar ? Daha doğrusu sence Stardoll'da hile yapılabilir mi ?
Dedemgerma: Sc kazanmak için ilk sayfadaki hak etmeyenleri oyluyoruz sonra hile yaptı diyorlar.
Kendimiz seçiyoruz onları.
Ben: Üyelere NCG veya CG olabilmeleri için neler önerirsin ?
Dedemgerma: Yayın, yayıın. Yayınsız derece almak çok zor.
Eğer podyumda derece alırlarsa ncg veya cg için uğraşsınlar.
Podyumdan çok iyi ziyaretçi geliyor :)

Ben: Normal üyelere suitleri ve medolları hakkında ne tür önerilerde bulunursun ?
Dedemgerma: Bol bol suit gezerek fikir edinebilirler kendi hayal gücleri ve yaratıcıklarıyla güzel sonuç çıkarabilirler.

Ben: Son olarak blogumu beğendin mi ? :)
Dedemgerma: Blogun çok başarılı canım umarım bol takipçin olur :)

Ben: Bu kadar :) Umarım sorularım hoşuna gider :)
Bu güzel röportaj için çok teşekkürler :)
Dedemgerma: Asıl ben teşekkür ederim :)
Beğendiniz mi ?
demiandian


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder