12 Temmuz 2012 Perşembe

Delininkardeşi ile Röportaj



Bugün hepinizin tanıdığı ve sevdiği delininkardeşi ile röportaj yaptım.
Umarım beğenirsiniz :)

Gerçek Hayat:

SORU: Adın ?
CEVAP: Bu hesabı iki kardeş kullanıyoruz benim adım Hikmet Kardeşimin adı Seda.

SORU: Kaç Yaşındasın ?
CEVAP: Ben 20 kardeşim 17 yaşında.

SORU: En Sevdiğin Renk Nedir ?
CEVAP: En sevdiğim renk mavi.

SORU: Stilini nasıl tanımlarsın ?
CEVAP: Stilim spor şıklık genelde kot ve kumaş pantolon giyerim gömlek giyinmeyi çok severim.

SORU: En Sevdiğin Ünlü Tasarımcı ya da Marka Nedir ?
CEVAP: Channel çantalara bayılıyorum onun dışında
Alexander Mc Queen tasarımları çok sıradışı ve çok hoşuma gidiyor.

SORU: En Sevdiğin Ders Ne (yada neydi) ?
CEVAP: En sevdiğim ders matematik :)

Stardoll:
SORU: Stardoll'u ne zamandan beri oynuyorsun ve Stardoll'la nasıl tanıştın ?
CEVAP: Stardolla 2006 yılında kuzenim sayesinde başladım.

SORU: Stardoll'da en beğendiğin marka hangisi ?
CEVAP: En sevdiğim marka diye pek birşey yok.
LE nin çoğu sezonunu seviyorum onun dışında tarzıma uyacak kıyafetleri her mağazadan alıyorum.

SORU: Stardoll'da tarzını ve suitini en beğendiğin kişi kim ?
CEVAP: rojda 34 ün suit tasarımları üzerine tasarım tanımıyorum gerçekten çok başarılı tarzıda güzel.

SORU: Perilice2 mi Ceren.gk mi ?
CEVAP: Bence perilice2.

SORU: Bazen Catwalk'ta çok basit giyinmiş kişilerde derece yapabiliyor.
Bunun hakkında ne düşünüyorsun ? Sence hile mi yapıyorlar ?
Daha doğrusu sence Stardoll'da hile yapılabilir mi ?
CEVAP: Şans diyorum hile olduğunu düşünmüyorum çünkü 
orada çıkma zamanı kimlerle çıktığın filan çok farkeder çoğu kişide umursamadan oyluyor zaten.

SORU: Üyelere NCG veya CG olabilmeleri için neler önerirsin ?
CEVAP: Bol bol yayın mesajı atmalarını öneriyorum ama
kendilerinden çok yayın atacak gibi görünen kişiler varsa başka zaman şanslarını denesinler.

SORU: Normal üyelere suitleri ve medolları hakkında ne tür önerilerde bulunursun ?
CEVAP: Hayal gücüne ve zevklerine güvensinler.
Kesinlikle sc ile çok güzel suitler ve kombinler yapabilirler.

SORU: Son olarak blogumu beğendin mi ? :)
CEVAP: Başarılı daha fazla geliştirmeni temenni ederim :)


Bu kadar :) 
Umarım sorularım hoşuna gider :) 
Bu güzel röportaj için çok teşekkürler :)

Ben teşekkür ederim iyi günler.

NOT: Bundan sonra her hafta Stardoll'un 
başarılı ve sevilen üyeleriyle röportaj yapmayı düşünüyorum.

demiandian



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder