15 Temmuz 2012 Pazar

Selenay48 ile Röportaj


Arkadaşlar bugünde Selenay48ile röportaj yaptım.
Kendisi daha 11 yaşında olamasına rağmen tam 61. levelde :)
Buyüzden onu çok başarılı buldum ve röportaj yapmaya karar verdim.
Umarım beğenirsiniz :)

Gerçek Hayat:


1.) Adın?

Adım Selenay... :)


2.) Kaç Yaşındasın?
11 yaşındayım.

3.) En Sevdiğin Renk Nedir?
En sevdiğim renk mavi.

4.) Stilini nasıl tanımlarsın ?
Belli bi' stilim yok, su gibiyim. Şekilden şekle girerim... :D

5.) En Sevdiğin Ünlü Tasarımcı ya da Marka Nedir?
En sevdiğim marka DeFacto'dur.

6.) En Sevdiğin Ders Ne (yada neydi) ?
En sevdiğim ders Türkçe! :)

Stardoll:

1.) Stardollu ne zamandan beri oynuyorsun ve Stardollla nasıl tanıştın?
Hangi oyun olduğunu hatırlamıyorum ama bi' oyun oynarken arkadaş edinmiştim
ve bana bu siteyi yani Stardoll'com'u önerdi, ben de merak ettim ve katıldım... :)
2.) Stardollda en beğendiğin marka hangisi?
En beğendiğim marka LE...
3.) Stardollda tarzını ve suitini en beğendiğin kişi kim?
Demet abla yani Ddemmett... 
Demet ablanın kendisine özgü bi' tarzı var, ben Demet ablaya ve kendime bu tarzı uyduruyorum...

4.) Bu soruya cevap vermek zorunda değilsin sadece merakımdan Perilice2 mi Ceren.gk mi?
Her iki üyeyi de ne kadar çok sevsem de kendime yakın hissettiğim Perilice2... :)

5.) Bazen Catwalkta çok basit giyinmiş kişilerde derece yapabiliyor. Bunun hakkında ne düşünüyorsun ? Sence hile mi yapıyorlar ? Daha doğrusu sence Stardollda hile yapılabilir mi?
Bence hile yapmıyorlar, onları kendimiz seçiyoruz sonra "Bu hak etmemiş!" diyoruz, aslında kendimiz seçiyoruz...
6.) Üyelere NCG veya CG olabilmeleri için neler önerirsin?
Daha önce hiç NCG ya da CG olmadım ama olmaları için yayın atmaları gerektiğini düşünüyorum... :)

7.) Normal üyelere suitleri ve medolları hakkında ne tür önerilerde bulunursun?
Star coinsle çok hoş suitler, me-doller yapılıyor. Gereken tek şey kendi zevklerine güvenmeleri... :)

8.) Son olarak blogumu beğendin mi ? :)
Blogunu çok beğendim, umarım çok daha güzel yaparsın :)

Bu kadar :) Umarım sorularım hoşuna gider :) Bu güzel röportaj için çok teşekkürler :)
Asıl ben teşekkür ederiiim :)

demiandian

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder